הפוסט הזה ילמד אותך לעשות כסף מהבית

רוב הלקוחות שלי הן אמהות שסדרי חייהן השתנו משמעותית אחרי הלידה והן מחפשות דרך להרוויח כסף באמצעות עבודה מהבית או הקמת עסק קטן עצמאי. אבל אולי את/ה לא אמא והגעת לפוסט הזה והוא יכול לעזור גם לך.

רוב הפוסטים שמדברים על עבודה מהבית יפרטו לכם רשימת תחומים ומקצועות שבהם אפשר להרוויח כסף מהבית ובפיג'מה. אם זה מה שאתם מחפשים תפסיקו לקרוא כי לא תמצאו את זה כאן.

אני גם לא אלאה אתכם בפוסט ארוך או ב"11 השיטות הסודיות לעשות כסף מהבית" שבסופו תדרשו לשלם רק 49 ש"ח כדי לקבל את הסודות לאיך לעבוד מהבית בהצלחה (לגבות 49 ש"ח מאנשים אחרים, לא?).

אני אגלה לך את הסוד כאן ועכשיו. מוכנה?

הסוד הגדול של עבודה ועשיית כסף מהבית

בעצם זה נורא פשוט. כל דבר שאת כבר יודעת לעשות – מישהו מוכן לשלם בשבילו.

כן, אני יודעת. זה נשמע טפשי. אבל זה לא. תחשבו על זה רגע: כולם יכולים לבשל משהו בבית, אבל עסקים כמו מעדניות לאוכל מוכן ואנשים שמבשלים עבורך (ואפילו מגיעים אליך הביתה ומבשלים עבורך!) פורחים בשנים האחרונות.

יש אנשים שמתפרנסים יפה מלהוציא כלבים של אחרים למרות שבעיקרון כל אחד בהחלט מסוגל לטייל עם הכלב של עצמו. גם לכבס כולנו מסוגלים ובכל זאת עסקי המכבסות לא הולכים לשום מקום.

אני יודעת, אני יודעת, עוד לא שכנעתי אותך.

אמהות עובדות מהביתבעבודה שלי עם לקוחות זה החסם והמאבק העיקרי שאני צריכה להתגבר עליו בתהליך – לשכנע את הלקוחה שלי שבכל תחום כמעט ניתן לעבוד מהבית. או כי הוא כבר קיים או כי זאת באמת לא בעיה לפתוח עסק קטן שיוביל להכנסה נוספת בתחום.

אם יש לכן מוח גמיש כל דבר יכול להיות הכנסה. ברגע שיוצאים מהגדרות תוחמות, מבינים איפה הכוחות שלנו ובמה אנחנו טובות אנחנו יכולות לזהות הכנסה נוספת בהמון דברים.

למשל אם יש לכן גאנק מיותר בבית ותמכרו אותו באיביי (אחרי שתשקיעו זמן בללמוד איך לעשות את זה כמן שצריך) – זאת גם הכנסה נוספת.

להשתחרר מהסטיגמות שהטמיעו בנו לגבי עבודה מסודרת ויציבה מתשע עד חמש זה לא קל. אבל זה משתלם.

נכון, עבודה פלואידית, לנהל את הזמן לעצמך ולשלוט על ההכנסה שלך זה לא משהו שמתאים לכולם. רגע… מה? בואו נתחיל עוד פעם:

לעבוד מהבית זה קל. כל אחד יכול לעשות את זה. זה לא משנה מה הידע שלך. איפה החוזקות שלך. מבטיחה לך שב-99% מהמקרים אפשר לרתום את זה לעסק שירוץ מהבית. ואם לא עסק? האפשרויות לעבודה מהבית כשכירה הן רבות!

רוצה להתחיל לעבוד מהבית?

קחי דף ועט או פתחוי אפליקציה בטלפון, או תעלי וורד על המחשב, או שרבטי על הקבלה האחרונה מהקניות תוך כדי שאת מרגיעה את הילד ביד השנייה ותרשמי רשימה של לפחות חמישה מוקדי ידע שאתם ממש ממש טובים מהם.

זה לא כל כך קל כמו שזה נשמע אבל זה גם לא כל כך קשה כמו שאתם אולי מפחדים. תתייחסו לזה

boy-633014_1920

עסק קטן

 

כאל תרגיל אינטלקטואלי. אל תורידו דברים שנשמעים לכם טיפשיים (זוכרים? לבשל ולכבס אלו עסקים שמכניסים כסף!).

פשוט תכתבי. אל תדאגי. אף אחד לא רואה את זה.

 

 

 

בפוסטים הבאים נדבר על השלבים הבאים באיך עושים כסף מעבודה מהבית.

רוצה לשתף אותי ברשימה שלך בתגובות? יש לך שאלות? קדימה!

 

6 מחשבות על “הפוסט הזה ילמד אותך לעשות כסף מהבית

  1. מירב הגיב:

    אוהבת את הקונצפט, ורוצה לקבל את יתר הפוסטים, אבל איך…? יש דרך להירשם?
    והערה קטנה – הרקע של המשולשים/מעויינים נוראי לעיניים… מאוד קשה לקרוא

    אהבתי

    • nathaliemoom הגיב:

      תודה רבה מירב 🙂 בהחלט, אפשר להרשם לעדכונים מהבלוג. אם תגללי את העמוד למטה תראי מצד שמאל "להרשם לעדכונים מהבלוג באימייל" ומצד ימין גישה לעמוד הפייסבוק שלי.
      הערה מצוינת לגבי הרקע ואני מסכימה איתה ובדיוק שיניתי אותו.

      אהבתי

כתיבת תגובה